reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Danihel

Miroslav Danihel

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť dobrým manželom a otcom. Niekedy to ide viac, niekedy menej... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéOstatné

reklama

Súkromné

Vážená Sociálna poisťovňa

Miroslav Danihel

Vážená Sociálna poisťovňa

je mi to veľmi ľúto, ale ako poctivý občan, lojálny tomuto štátu, svedomito si platiaci dane a vykonávajúci zamestnanie, ktorým sa snažím zlepšiť morálny stav tejto spoločnosti musím konštatovať, že som veľmi dotknutý, ponížený a ublížený konaním Sociálnej poisťovne. Nehnevajte sa na mňa, ale tento úvod som si nemohol odpustiť a verte mi, že som sa veľmi miernil. Ďalej sa pokúsim, napriek znechuteniu, že vôbec musím tento list písať, komunikovať vecne.

  • 10. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 251x
  • 13
Môj najkrajší darček

Miroslav Danihel

Môj najkrajší darček

Ak máte deti, viete, čo sú to prekvapenia. Mne jedno také pred pár dňami prichystali moje deti. A verte, alebo nie, potreboval som vreckovku.

  • 22. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 644x
  • 5
Sponzorský balíček

Miroslav Danihel

Sponzorský balíček

Vianoce sú čas, keď si spomíname aj na ľudí, ktorí sú na tom horšie ako my. Organizuje sa množstvo akcií, prostredníctvom ktorých môžeme pomôcť - v podstate komukoľvek. Napríklad deťom z detských domovov. Dovoľte jednu skúsenosť. Ak sa nenahneváte, moju.

  • 22. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 370x
  • 6
Schindlerov zoznam

Miroslav Danihel

Schindlerov zoznam

Včera večer som mal toho zasa raz veľa. Vedel som, ze v televízii beží Schindlerov zoznam, ale akosi sa mi do jeho pozerania príliš nechcelo. Ten film sa mi totiž spája s niečím, na čo nikdy nezabudnem. Videl som na vlastné oči smrť človeka! Alebo to bola poprava?

  • 30. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 400x
  • 12
Boj takmer o prežitie

Miroslav Danihel

Boj takmer o prežitie

Niekoľko rád, ako prežiť týždeň bez manželky, bez ujmy na zdraví, bez strát na životoch a relatívne aj v psychickej pohode.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 889x
  • 18
reklama
Detská logika

Miroslav Danihel

Detská logika

Máme doma také malé škvŕňa. Má deväť rokov a jej prapôvodní rodičia jej dali meno Skarleta. Ale ona si hovorí jednoducho Skaja. Skaja je drobec. Má síce deväť, ale nikto, kto ju stretne neverí, že už chodí do školy. Vyzerá na päť. Aspoň podľa výšky. A mimochodom, má najdlhší jazyk, aký som kedy videl.

  • 3. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 698x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu