reklama

Môj najkrajší darček

Ak máte deti, viete, čo sú to prekvapenia. Mne jedno také pred pár dňami prichystali moje deti. A verte, alebo nie, potreboval som vreckovku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bol som u svojho nového ortopéda. Po dlhom čase som si konečne našiel chvíľu, aby sa niekto pozrel na moje koleno. Doktor presvietil, prehmatal a skonštatoval, že stav je naozaj vážny... Nič nové, pomyslel som si, už pred šiestimi rokmi operácia ukázala, že skôr, či neskôr budem potrebovať nový kĺb. Lekár navrhol liečbu. Každých desať dní injekcia. Za mesiac tri - spolu asi 1 500 korún. Ehm...

Volal som manželke a povedal jej, čo nás čaká. Utešila ma (ako to len ona vie), že to zvládneme. Potom povedala deťom, že ockove kolienko je naozaj choré a budú ho musieť operovať, ale predtým budú ockovi dávať také injekcie, ktoré by mu mohli trošku pomôcť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lukáško odišiel smutný do svojej izbičky. Nemá rád, keď niekto trpí. On si toho utrpenia užil v živote už dosť. Za ním jeho sestrička Skajka. Aj ona dobre vie, čo je to bolesť. Dlho bolo ticho - a kto pozná nášho Lukáša, vie, že vtedy sa deje naozaj niečo vážne. Po chvíli vyšiel a ruky mal plné mincí zo svojho "prasiatka". Za ním kráčala Skajka a v rukách obsah svojej pokladničky. So slovami - to je pre ocka na liečiky - položili peniaze na stôl.

Vladko sa najprv neveriacky prizeral. Raz na peniaze, potom na súrodencov. Nakoniec vbehol do svojej izby a na stôl dal svoje úspory, určené na DVD prehrávač.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lukáško zobral papierik a napísal: "To je pre ocka na injekcie, aby mu nemuseli operovať nohu."

Skajka to všetko spočítala a pripísala výslednú sumu - 1 509,50 Sk. A manželka si utrela slzy...

Keď som sa vrátil z práce a zbadal to prekvapenie na kuchynskom stole, mal som dosť. Deti sa na mňa usmievali, manželka mlčala a ja som sa zmohol len na ĎAKUJEM. A deti som si samozrejme riadne vystískal.

Bol to najkrajší darček, aký som kedy dostal.

Miroslav Danihel

Miroslav Danihel

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť dobrým manželom a otcom. Niekedy to ide viac, niekedy menej... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéOstatné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu